torsdag 10. september 2009

Random lol shit

Kopiert fra face-mail, sånn at alle fekk tilføya litt.

Tor Markus Iden September 10 at 9:59am Reply
Jaja, tenkte å skrive et litta innlegg grunnet ekstremt dårlig oppfølging av vår lille blogg/kosehjørne. Har egentlig ikke skjedd noe funky spunky her nede, største begivenhetene er vel internett i hus, assignment extravaganza og houseparty. Begynner med det mest spennende først; assignment extravaganza/bonanza/whatevz. Jeg og Nicklas fikk en ørliten vekker forrige uke da vi hadde STORE innleveringer i samtlige fag. Skulle mekke og levere inn en trailer+written part ( dvs en liten analyse av bildet, null stress i joggedress for rutta filmstudenter. Men ting må fortsatt skrives!) photoshop bilde med oss selv og en kjent kis/skreppelur, to old school bilder (analog kamera+ fremkalling osv osv) og et 4-5 siders kortfilmmanus på feilfritt engelsk. Ikke så vanskelig, hvis vi hadde begynt uka før, men så ville seg ikke. Derfor ble det en lettere slitsom onsdag/torsdag/fredag. Men syyykt digg å levere og føle seg relativt fornøyd i etterkant. Var temmelig voldtatte etter å ha levert, men det var bare å lade batteriene å vente på Lørran, da var det duket for innvielsen av da house(vi har ikke funnet noe passende navn på crib’en ennå).
Men først måtte vi vaske huset så ingen finner ut hvor dritt det ser ut til vanlig. Tord var som vanlig oppvaskmaskin, mens vi andre loka rundt å plukka søppel. Nicklas fikk æren av å støvsuge vegg-til-vegg teppet med den flunka nye støvsugeren vår. Hvis du lurer på hvor mye dritt som faktisk setter seg i et vegg-til-vegg teppe på en måned så har vi svaret. Det er ca et målebeger på en liter fylt med støv,partikler og ris. Risen var der forresten fordi Tord ikke skjønte at det var allerede et hull i en 10 kg rissekk vi kjøpte og helte en pen liten slump på kjøkkengulvet. Heldigvis rydda vi andre opp for den lille kidden fra Tromsø.
Det kom vel 20 + vesener på festen , ikke overfylt, men var ganske så shilli kan jeg fortelle deg. God stemning er aldri feil, tequila er sjeldent feil det heller. Eller, kanskje ganske ofte. Jaja, ble en fin kveld og for en gangs skyld ble det ikke bare et vors, men en helaften.! Dagen derpå stakk Nicklas og Jostein, akkompagnert med vår lille franskmann, på beachen i Fremantle. Jeg og Tord tilbrakte dagen foran Tv’n med lathansen i handa, og Football Manager på fanget. Vi klarte å se Shawshank Redemption og latterlig mange Dave Chappelle show episoder på en dag, dvs vellykket dagen derpå. Denne uka har, for meg og Nicklas, vært litt semi-ferie pga av stresset forrige uke. Litt merkelig da vi snart har 2 uker ferie/study tid og det ”snart” er sommerferie.

Tord etter å ha helt ut masse ris på kjøkkengulvet.
INT. KITCHEN - EVENING
Tord
Faen, all risen datt rætt ned,
kåffer i helvete e d et hål der i rispåsan.
Tank
Så man bare kan la risposen være i skapet å ta ris ut med en kopp eller no
Tord
Åja, det va jo ganske logisk.

Tord N. Brønseth September 10 at 10:54am Reply
Jostein sin musikkvideo e i boks (og vi hata på å være statista)
Tord sin Innovative Strategic Event Communication plan i boks (av bæsj)
Vi hadde en shillie mannedate me Renaud for ei stund sia (middag, vin, film og gitta)

Jostein Larsen September 10 at 11:12am
Jostein sin musikkvideo e IKKJE i boks, slite som faen med mongo write-up nå! Hate max ass.. Og unnskyld for at dokker måtte shilla på bakrommet og spisa gratis snacks og drikka gratis cola samen med fete aussier någen timar. My bad!

OG: Meg og Nick og Renna va på kino! Og i Freo! OG på beachen igjen! Nicklas får skriva om de teite tyske jentene me traff siden eg tror han blei mest forbanna.

Jostein har foresten flytta inn på skolen. Hekkan, rett før eg traske rondt her med morgenkåpa og kaffikopp! Digg!

Tord N. Brønseth September 10 at 12:02pm Reply
Write-up prite up, du e vel ferdig me editing og shit?

Jostein Larsen September 10 at 3:05am
Jaaaaaa.... Men må skriva tusen ord med bullshit, og siden eg ikkje e gay så e eg ikkje lika flink som deg te å dra ting utav rompå mi.

Ska eg forresten bare kopiera dette og posta det på bloggen?
Gjør det eg...

Nicklas va for sein.

Nicklas M. Reitan September 11 at 12:32pm Redigert inn

Jada, jeg var forsen som vanlig, men ettersom at jeg har makten til å redigere denne fantastiske bloggen, så redigerer jeg meg selv inn nå jeg.
Yizz, som sagt, så var Jossi, Renaud (the frenchy) og meg selv en tur innom Cottesloe beach sist søndag. En avslappende opplevelse med mye bildetaging for å capture diverse moments av strandliv og leke eksotiske på face etterpå! Det var en herlig dag, dog en overskyet en, men vi koste oss skikkelig. Når vi var på vei stikke derfra, kom det to unge jenter bort til oss. De introduserte seg selv som nye i landet og lurte på om vi hadde noen ideer for hva de kunne gjøre på en søndag. Tilbake fikk de ganske så sjapt vite at vi selv var newbies i dette land, men vi hadde nok av ideer. Jeg sa f.eks: Dere kan dra til Freo (fremantle, en havneby litt lengre sør), hørt det er ganske fint der. Som et slap in the face fikk jeg tilbake: No, it's boring there. Høflig som jeg er, smilte jeg og godtok det. Nicklas: Ok, hva men å dra til perth city da. Det er nok av ting som forhåpentligvis er åpent der? Ung tysk jente: No, it's boring there too. Smile hang fortsatt på greip, men kjente at disse var noen vanskelige nøtter å knekke (tog du ann? :P). Nicklas: hmm.. okay, you could go out to a bar, grab some drinks, just chill and try to mingle. It's a thing to go out on sundays here, so it's probably a lot of people out today. Fornøyd med mitt svar avventet jeg en kommentar. Men nokså ventet kom det bare tilbake: No, we got to work tomorrow. Også ble det en klein stillhet med litt små skratting av kleinskap! Visst nok så kan ikke noen tyske jenter gå ut for en drink å dra tidlig hjem, så jeg fortsatte med forslag som kino, grabbe noe å spise og chille på stranda o.l. Responsen jeg fikk var overvelmende! Ikke et ord! Her kommer det to unge au pair jenter fra tyskland til et nytt vakkert spennende land, og alt de klarer er å være negativ og tro at alt skal dette ned i fanget deres som et ny klekket gull egg. Nok så irriterende. Etter dette var det bare reint kleint og jeg kjente at jeg heller ville sitte i en forelesnings sal om utdøde fugleraser enn å snakke med disse teite tyskerne. (På dette punkt var ingen av oss særlig glad i tyskere, ettersom at flere av våre tyske venner hadde ditchet oss på vår egen innflyttingsfest. Veldig nazi gjort av dem!). Dermed startet irritasjonen å fylle seg opp, og mer irritasjon skulle det bli når spørsmålet hvor vi var fra dukket opp. Jeg forklarte av han Renaud var fra frankrike, og vi andre var fra norge. Tilbake fikk jeg: Norway, were in europe is norway? Av ren sjokk og irritasjon brøytet jeg ut en lydd som må ha hørt ut som "hææ" og jenta så forvirret ut. Jeg så oppgitt på jossi, mens den andre tyskeren sa noe, før vi hørte: AHH, NORWEGEN! Lunta gikk! Kom på noe bull shit, og gikk. Aldri sett de etter, håper å aldri se de igjenn! Auf Wiedersehen !

5 kommentarer:

  1. Haha! Det ser ut som at dere trenger oss. Det er bare storm i Trondheim og udigg uten dere der, så jeg lurer på om jeg skal komme til Australia og redde dere fra kjedelige tyske aupairer, passe på så ikke risen blir helt borte fra posen, og gi dere en real Trineklem før dere drar på skolen. Herregud. Det høres jo helt fantastisk ut!!:D

    SvarSlett
  2. skarung vil se bildene, fra stranden og fra festen, å hørra marr om denne bromancen me the french dude. ;P å d e bare tøys joe! hvis d va någe me lerte av 3 år på forus, va d tusen ord me bullshit!

    SvarSlett
  3. Anagram for "Perthies": Herpes It! :D

    SvarSlett
  4. Til anonym: et eksperimentelt innlegg har ingen regler :P avsnitt ville derfor ikke hjulpet temaet for innlegget! ellers, godt forsøk!

    SvarSlett